Înscrie-te în cea mai cunoscută asociație profesională globală de marketeri, International Advertising Association, programul Young Professionals, filiala Cluj.

 

Pagina pe care ai intrat e pentru tine dacă:

✓ Te pasionează marketingul
✓ Lucrezi deja de ceva timp în marketing, comunicare, vânzări
✓ Îți dorești să faci parte dintr-o organizație faină care cuprinde tineri profesioniști de MarComm
✓ Ești networker: îți place să-ți faci contacte, să le dezvolți și să le întreții
✓ Ești giver – îți place să faci voluntariat, să te implici și să oferi mai multă valoare în jurul tău
✓ Știi că brandul tău personal este important
✓ Îți place să inițiezi și să duci la capăt proiecte

Dacă ai reușit să bifezi „mental” cel puțin jumătate din situațiile de mai sus, e posibil sa fii omul potrivit pentru un departament de marketing mai “altfel”.

 

13335809_10153724166133174_674084916029236841_n

Pagina NU e pentru tine dacă:

✓ Ai alt background decât în marketing, comunicare sau vânzări
✓ Îți displace să înveți: e un pain in the ass pentru tine să citești, să te dezvolți și să înveți meserie
✓ Petreci mai mult de 4 ore pe zi în fața televizorului
✓ Crezi că voluntariatul e o mare pierdere de timp
✓ N-u shty s-ă scri ortographick shi pui kratime aiurea


Ce îți oferim dacă devii membru în IAA YP Cluj?

Toate departamentele de marketing au atuurile lor. Noi avem un superpower de care sperăm să profiți la maxim. Oferim oportunități. Iată câteva exemple:

✓ Cunoști oameni de marketing de la care poți să „furi meserie”
✓ Îți dezvolți brandul personal – IAA YP este o organizație de elită, iar asta întărește automat imaginea ta de profesionist
✓ Îți crești rețeaua de contacte – membrii IAA YP au acces la oferte de joburi de la parteneri și sunt încurajați să-și dezvolte idei de business cu sprijinul asociației
✓ Te sprijinim să devii un lider. Înveți să delegi, coordonezi, motivezi și comunici – membrii noștri aleg să promoveze ierarhic pentru că își formează abilități de conducere
✓ Înveți. Organizăm traininguri interne pe domenii variate: de la copywriting, vânzări, public speaking până la time management sau educație financiară.

13327625_10156932001485237_1893318237829789609_n


Cum lucrăm?

✓ Ne întâlnim cu toții o dată pe săptămână și discutăm proiecte și oportunități
✓ Ne vedem la Cluj Hub, Hotel Capitolina, în alte locații asigurate de partenerii noștri
✓ Ne vedem și în echipe mici de proiect. Aceste întâlniri le ținem pe Skype, Facebook sau în oraș
✓ Deciziile le luăm împreună: nu există șefi, nu există subordonați: președintele, vicepreședinții sau managerii de proiect sunt prietenii și colegii tăi care vor face tot ceea ce pot ca să te ajute.


Cum ne distrăm?

✓ Ieșim în oraș
✓ Mergem la evenimente faine și ne bucurăm de ele împreună
✓ Avem 2 teambuildinguri pe an în locuri cu multă verdeață.
✓ Share-uim pe grupul de Facebook poante, conversații haioase. Avem, uneori, crize de râs de câte o oră. Încearcă-ne :-))

13319705_10156932002450237_111789185901575864_n


Ce ai de făcut ca să aplici

Pasul 1. Completează formularul de mai jos;
Pasul 2. Unul dintre colegii noștri te va suna pentru interviu daca vei trece cu brio de prima selecție;
Pasul 3. Vii la interviu;
Pasul 4. Primești un e-mail cu rezultatul final.

 

Aplicația rămâne deschisă până în data de 5 iunie, la ora 23:59!

0 Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

'